Proces spolupráce

Úvodný online call

S klientom sme si najprv museli ujasniť všetky potrebné veci, ako pracuje, čo je jeho cieľom, aký má rozpočet a ďalšie aspekty. Po úvodnom video-hovore sme postúpili k príprave stratégie a neskôr sme začali vytvárať prvé kampane.

Google Ads

Leads kampane

Keďže pre klienta bolo dôležité, aby získal čo najviac dopytov či už prostredníctvom telefonátov alebo vyplnením formulára na webe, pristúpili sme k forme Leads kampaní na Google.

Výsledky kampaní od 22.6 do 22.7

S rozpočtom 200€ / mesiac sme museli naozaj kúzliť, no aj napriek tomu sa nám podarilo dosiahnuť pekné výsledky.

Za 30 dní konateľ firmy získal 2 hovory z reklamnej kampane na Google, čo nie je nejak veľa, no z ďalšej kampane, ktorú uvidíte nižšie to bolo už o niečo lepšie.

No ozajstný prínos mal kontaktný formulár na webe, na ktorý sme nastavili značku pre meranie konverzií. Týmto zíkali 59 záujemcov za 30 dní.

A takéto správy nás len a len potešia.

Poďme začať spolupracovať

Naučte sa niečo nové
zo sveta marketingu.

    Kontakt