S klientom sme si najprv museli ujasniť všetky potrebné veci, ako pracuje, čo je jeho cieľom, aký má rozpočet a ďalšie aspekty. Po úvodnom video-hovore sme postúpili k príprave stratégie a neskôr sme začali vytvárať prvé kampane.
Keďže pre klienta bolo dôležité, aby získal čo najviac dopytov či už prostredníctvom telefonátov alebo vyplnením formulára na webe, pristúpili sme k forme Leads kampaní na Google.
S rozpočtom 200€ / mesiac sme museli naozaj kúzliť, no aj napriek tomu sa nám podarilo dosiahnuť pekné výsledky.
Za 30 dní konateľ firmy získal 2 hovory z reklamnej kampane na Google, čo nie je nejak veľa, no z ďalšej kampane, ktorú uvidíte nižšie to bolo už o niečo lepšie.
No ozajstný prínos mal kontaktný formulár na webe, na ktorý sme nastavili značku pre meranie konverzií. Týmto zíkali 59 záujemcov za 30 dní.
A takéto správy nás len a len potešia.