Zato | Svet zámkovej dlažby

Reštaurácia Kurty

Mazeli | Automobilový servis

Farlesk | Obchod všetkých farieb

Utafor | Outdoorové oblečenie

Zmont | Zimné záhrady

Megarealitka | Realitná kancelária

ICE'N'GO! | Guličková zmrzlina

WinStyle | Okná a dvere

Baumann | Stavebná firma

Ďalší klienti

Klient

WINSTYLE

S firmou sme začali spoluprácu len nedávno, no aj napriek tomu už zo začiatku našej spolupráce sa nám podarilo sociálne siete poriadne nakopnúť. Keď sme začínali, na stránke mali 200 fanúšikov, teraz je tam 370 a každým dňom to rastie. FB sme prepojili s IG, upravili sme logo, miniatúru a vytvorili grafické podklady na top úrovni, ktoré budú ladiť k farbám firmy.Firma zaznamenala na sociálnych sieťach zvýšenú aktivitu ľudí – záujem o cenovú kalkuláciu, rôzne otázky ohľadom montáží a podobne. Reklamné kampane, ktoré nastavujeme a spravujeme priniesli vyše 13 tisíc oslovených účtov za 30 dní. S veľmi nízkym rozpočtom.

Klient

FARLESK

Klienta Farlesk s.r.o. sme oslovili na základe ich sociálnych sietí, ktoré boli veľmi zlé.
Vytvorili sme komunikačnú a obsahovú stratégiu na oboch soc. sieťach pričom na Instagrame sme zvolili tvorbu vtipných “meme” obrázkov, ktoré slúžili ako backround pre túto firmu. Na Facebooku sme kombinovali obsah z Instagramu, ale samozrejme veľký úspech mali aj naše ankety či súťaže (viď nižšie)

Výsledky boli skvelé. Na Instagrame sa nám do dnešného dňa, pri iba 64 postoch podarilo zvýšiť počet followerov o viac ako 1400. Štatistiky jasne ukazujú, že firma mala takmer 8 000 kliknutí na odkazy, ktoré smerujú na ich E-Shop.

Klient

UTAFOR

Firma Utafor nás oslovila, aby sme sa im postarali o Instagram a dali ho do kopy. 
Na Instagram nemali čas a tak ich E-Shop nemal žiadne objednávky ani výnos z Instagramu. Začali sme prípravou stratégie a plánu toho, na čo sa budeme najbližšie mesiace zameriavať. Pripravili sme pekný vizuál príspevkov aj príbehov a už prvé príspevky mali po dlhej neaktivite kvalitné výsledky v počte interakcií aj dosahov. Sústredili sme sa aj na dobrú propágaciu značky aj Instagramu. Začali sme riešiť spolupráce s Influencermi a blogermi. Našli a oslovili sme niekoľko takýchto ľudí, aby propagovali značku – vybrali sme ľudí so zameraním z každého “rožka troška” – camping, bushcraft, hunting, hiking. Vytvorili sme taktiež kampaň na ambasádorov, do ktorej sa zapojilo vyše 30 ľudí. Z týchto sme vybrali piatich najlepších, ktorí budú propagovať značku.

Klient

MEGAREALITKA

Realitná kancelária MEGA nás oslovili s požiadavkou pre správu sociálnych sietí.
Vytvorili sme viaceré grafické vizuály, pravidelne propagujeme ich nehnuteľnosti nielen na ich sociálnych sieťach, ale aj vo viac než 30-tich FB skupinách. Vymýšľame rôzne grafické vizuály pre interakcie s fanúšikmi. Za posledých 28 dní mali na Facebooku vyše 1000 kliknutí na ich webovú stránku a na IG sme dokázli získať vyše 1700 followerov.

Pripravujeme...

Vyplňte údaje a my sa vám ozveme