Správa sociálnych sietí

Koľko stojí správa sociálnych sietí?

Čo je to správa sociálnych sietí?

Správa sociálnych médií je proces, ktorý zahŕňa tvorbu obsahu, plánovanie jeho zverejňovania, vypracovanie stratégie a plánu, tvorbu kreatívnych grafických vizuálov, tvorbu a správu reklamných kampaní a monitorovanie výsledkov. Umožňuje budovať vzťahy so sledovateľmi / fanúšikmi a uverejňovať relevantné príspevky.

Mnoho firiem si neuvedomuje, ako sa vďaka sociálnym sieťam dokáže viac zviditeľniť a získať si tak viac fanúšikov, zákazníkov a celkovo si vybudovať komunitu.

Veľa firiem dnes sociálne siete zanedbáva, nemá na ne čas, nevedia ako ich správne robiť. Preto existuje správa a manažment sociálnych sietí – zverte to na profesionálov -ušetríte mnoho času a popri tom sa môžete venovať iným veciam.

Podľa portálu Statista je na celom Slovensku viac ako 3 milióny používateľov sociálnych sietí. Na populárnych platformách strávia denne približne 3 hodiny. 

Správna správa sociálnych sietí je nevyhnutná na to, aby ste vyzdvihli pozornosť používateľov či už Instagramu alebo Facebooku  na vašu prácu.

Cena za správu sociálnych sietí 

Tá závisí od viacerých faktorov; od požiadaviek klienta cez skúseností danej agentúry alebo freelancera až po platformu.

Väčšinou firmy investujú do marketingu a reklám na Facebooku. No na Instagrame sa vôbec neprezentujú, neriešia publikáciu obsahu, interkaciu s fanúšikmi atď.

Správa sociálnych sietí stojí od 200€ do 2000€ mesačne.

Ako ovplyvňuje správa sociálnych sietí firmy?

Služba správa sociálnych sietí je navrhnutá tak, aby uľahčovala marketing, čo v konečnom dôsledku zvyšuje zisky najmä malých firiem.

Koniec koncov, aký zmysel má platiť za nový softvér alebo iné služby, ak nezlepšia vaše tržby a neprivedú nových zákazníkov?

Správa sociálnych setí Vám pomôže:

• Ušetriť čas – naplánovaním príspevkov vopred, namiesto toho, aby ste sa zaťažovali pamätaním na zverejňovanie príspevkov v čase najväčšej špičky na IG či FB počas dňa.

• Zvýšiť autoritu – tým, že budete zverejňovať príspevky viackrát denne na rôznych platformách.
Pochopiť svoje publikum – pomocou analýzy, z ktorej sa zistí, kto vás sleduje, odkiaľ prichádza a čo chce od vašej firmy.

• Zlepšiť zákaznícku podporu – cez Instagram či Facebook Vám ľudia môžu priamo posielať správy. Vy im tak môžete pomôcť alebo poskytnúť Vaše služby. 

• Zvýšiť fanúšikov, priniesť nových ľudí, osloviť Vašu cieľovú skupinu a nenásilnou formou ich priviesť k tomu, aby sa stali Vašimi zákazníkmi.

Zaujali sme Vás?

Zanechajte nám kontakt na Vás a my sa Vám ozveme naozaj rýchlo 😉

Vyplňte údaje a my sa vám ozveme